Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2009 07:00 - Смъртно ранена мечта
Автор: lycki Категория: Изкуство   
Прочетен: 875 Коментари: 2 Гласове:
3



В тази делнична, тиха поема,
разделила ръцете ни пак,
аз не знам накъде да поема,
за да стигна желания праг -


там,където душите да срежат
междина между тебе и мен:
на милувката в сладка одежда
да достигнем любовния плен.


Аз не знам накъде да поема
и закотвена в свойта тъга,
по мечтата ми смъртно ранена,
ти изпращам поредния знак.


И дано...и дано оцелее
сред безлюдните лепкави дни,
че пред твоето име немее
и единственно него шепти.


А когато достигне до тебе,
приюти я в душата си - там…
Само нея аз имам за тебе-
една смъртно ранена мечта!


Тагове:   мечта,


Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. eliteratura - Смъртно ранена мечта
22.09.2009 08:53
Хубаво стихотворение!
http://e-literatur.blogspot.com
цитирай
2. lycki - - L -
29.09.2009 22:22
Здравей, Дачо!
Благодаря за оценката и поздрав за Е-лит!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lycki
Категория: Поезия
Прочетен: 396762
Постинги: 245
Коментари: 267
Гласове: 1876