Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2009 22:20 - Отново във душата ти нахлувам
Автор: lycki Категория: Поезия   
Прочетен: 765 Коментари: 2 Гласове:
2



Макар,че още съм хлапе,
което от душата ти краде
вървя в пътеката основна
с отрова във душата си греховна
защото ме превърна във жена
с трептяща във окото ми сълза
съдбата ми със злоба пълна
повеждащаща в пътека стръмна.

И срещайки по пътя си сластта,
превръщам се в чудовище –жена
без страх,без радост, без адрес
единствено излъчваща финес,
със който сетивата ти опивам
и чувствата ти в океан събирам...
Макар да знаеш че хитрувам
отново във душата ти нахлувам.


Тагове:   Отново,   нахлувам,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. eliteratura - Добро е.
26.12.2009 08:15
http://e-literatur.blogspot.com/
цитирай
2. lycki - Брагодаря!
27.12.2009 10:11
Брагодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lycki
Категория: Поезия
Прочетен: 398957
Постинги: 245
Коментари: 267
Гласове: 1876