Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2012 21:45 - В мълчание
Автор: lycki Категория: Поезия   
Прочетен: 1618 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Татко, ти умееш да мълчиш, през живота мина във мълчание. Мълчаливо радваше се и днес мълчиш във своето страдание.   Искаш ли със мен да помълчиш? Ще полегна в скута ти и знаеш ли..? Ти ще скриеш своите сълзи, аз ще стисна зъби в отчаяние   да не виждаш колко ме боли, нито как проклинам пребледняла на живота тежките лъжи. Да се раждаш смисъл няма, няма.   Само болка, само страхове, колене и лакти наранени... Татко, татко твоите ръце толкова са ледено студени….   Толкова студено е край нас, даже и в зениците на мама. На Живота в зиналата паст прегъни ме татко, като пред раздяла!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lycki
Категория: Поезия
Прочетен: 396767
Постинги: 245
Коментари: 267
Гласове: 1876