Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2012 08:28 - Зората хитро ми намигна
Автор: lycki Категория: Поезия   
Прочетен: 1994 Коментари: 0 Гласове:
1



по текст на Красимир Тенев   Сънливо утрото надзърна в постелята ми от коприна, зората хитро ми намигна, понечих тебе да прегърна,   но нещо в мен се преобърна почувствала дъха ти леден и сякаш този миг пореден от ласките ми те изтръгна,   а искам пак да те прегърна и в люлката на този ден свенлива аз, а ти смутен   със себе си да те загърна. Но все за обичта ти жадна вървя в пустиня безпощадна.   Превод на руски:   http://lycki.blogspot.com/2012/03/blog-post.html



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lycki
Категория: Поезия
Прочетен: 398942
Постинги: 245
Коментари: 267
Гласове: 1876