Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2009 22:33 - Аз още помня онзи миг
Автор: lycki Категория: Изкуство   
Прочетен: 757 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз тази нощ съм пак сама
И спомен мил нахлува в мене
за друга някаква една
нощ прекарана със тебе.

Блещукат алени искри
от свещи ароматно упоени.
В очите обичта блести,
в любовен танц – тела споени.

И още помня онзи миг,
когато ми прошепна “Вечно!
ще бъда твой! А ти нали,
ще бъдеш моя, безконечно?

Заклехме се тогава там
и пръстени си разменихме,
а от любовният балсам
с тебе двамата отпихме.

Сега си някъде ти там,
а аз съм тук-самотна птица,
но стига ми това да знам
че в тебе съм една искрица.


Тагове:   МиГ,   още,   онзи,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lycki
Категория: Поезия
Прочетен: 398878
Постинги: 245
Коментари: 267
Гласове: 1876