Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2008 14:58 - Звезда съм аз в нощта изгряла
Автор: lycki Категория: Изкуство   
Прочетен: 1883 Коментари: 5 Гласове:
0



Lycki & Етчи & Романтик & Moira & bobojle4e

Етчи

-Не мога вече да си тръгна,
със теб сме свързани сега.
В едно живота ни превърна,
аз цвят съм в общата дъга.
Не искам спомен да остана,
нито болка твоя ден и нощ.
С думи, с жест ще те нахраня
и ще те стопля с нежен плащ.


Lycki
-И ще докосна всяка гънка
на ласкавата ти душа,
където радост звънка,
ще ечи до краят на света.


Романтик
-За теб по сто земи, ще мина
и сто прегради, ще съборя.
А, ако трябва сто години, ще те чакам,
душата и сърцето да отворя.


Lycki
-Проскърцват пантите ръждиви,
отключват се врати за теб,
а пламъци край нас игриви
топят дори вековен лед.


Bobojle4e
-В очите ти избликва топла нежност,
ще кажа всичко, неведнъж дори.
Ти си моят свят - красива неизбежност
и моят огън вечно с тебе ще гори.


Lycki
-Аз тази нежност сътворих за тебе.
Пази я ти до сетните си дни,
че всяка нишка,ще те свързва с мене,
дори на краят на света да си!


Moira
-Веднъж докоснала те няма да отмине.
И нека вечна да е любовта -
очквала те толкова години,
превърнала самата теб в звезда!


Lycki
-Звезда съм аз в нощта изгряла.
Звезда си ти – до мен блестиш.
Вечерница над нас засмяна,
ни шушне: - Хей, защо тъжиш?
Я виж! Любовен знак ти давам -
вземи от този звезден прах,
аз пътят ти напред огрявам,
за да не тънеш вечно в мрак.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. dakota - :)))
09.02.2008 20:33
Поздрави на всички!
цитирай
2. yuliya2006 - СУПЕР, ТОВА Е ПЪТЯ! Това е нашия дом, ...
09.02.2008 22:33
СУПЕР, ТОВА Е ПЪТЯ! Това е нашия дом, нека бъде уютен и ведър. Дух на приятелство, на разбиране, на откриване на нови светове.
ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ПОКЛОН ОТ МЕН!
С ОБИЧ ДЖУЛИ
цитирай
3. lycki - Благодаря ви!
10.02.2008 00:04
От мое име и от името на съавторите на този стих!
Джул,Дакота...винаги е удоволствие да ви срещна из сайтовете, независимо в кой!
цитирай
4. slavei - Прекрасно е!
10.02.2008 09:06
Аплодисменти за всички автори!:)
цитирай
5. lycki - :))))))
10.02.2008 22:51
Благодаря, Славей...от името на всички!
Радвам се да те видя тук!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lycki
Категория: Поезия
Прочетен: 399001
Постинги: 245
Коментари: 267
Гласове: 1876